FAQ

Zależy mi na jakościowych produktach, czy skarpetki Franco Socks to produkty dobrej jakości?

Najlepszej. :) W kwestii jakości nie idziemy na kompromisy – produkujemy skarpetki wyłącznie z najlepszych materiałów. Nasze skarpetki produkowane są z:

80% bawełna czesana
17% poliamid
3% elastan

Czy Franco Socks to produkt w pełni pochodzący z Polski?

Tak, nasza marka rozwija się na terenie Polski. Tutaj projektujemy skarpetki, produkujemy je, pakujemy i stąd wysyłamy w świat.

Jak wybrać rozmiar skarpet?

Najlepiej zdecyduj się na taki rozmiar skarpetek, jaki masz rozmiar butów. Nawet jeśli Twój rozmiar delikatnie różni się od klasycznej rozmiarówki, nie powinno być problemów: nasze skarpetki są miękkie, rozciągliwe i nie uciskają, dlatego powinny być zawsze wygodne.

Prowadzicie działalność charytatywną, na czym polega?

Akcja One for Child polega na tym, że kupujesz jedną parę skarpetek, a my kolejną parę skarpet przekazujemy dzieciom w potrzebie. Więcej na temat akcji dowiesz się tutaj: One for child

Czy mogę śledzić moją przesyłkę?

Tak! Na maila podanego podczas składania zamówienia otrzymasz wiadomość z potwierdzeniem realizacji zamówienia. W tym mailu znajdziesz numer przesyłki kurierskiej.

Kiedy wysyłacie przesyłki?

Tak szybko, jak to możliwe. :) Jeśli w dniu roboczym złożysz zamówienie i opłacisz je do godziny 11:00, przesyłka zostanie wysłana jeszcze tego samego dnia. Zamówienia złożone po godzinie 11:00 są wysyłane następnego dnia roboczego. Pamiętaj, że płatności błyskawiczne rejestrują płatność natychmiast, a przelew tradycyjny musi się najpierw zaksięgować – zwykle trwa to maksymalnie jeden dzień roboczy.

Od jakiej kwoty wysyłka jest darmowa?

Oferujemy darmową wysyłkę dla zamówień powyżej 200 złotych.

Nie mogę się doczekać skarpetek: kiedy do mnie dotrą?

Kurierzy, z którymi współpracujemy, zwykle dostarczają przesyłki w ciągu 24 godzin od momentu odbioru przesyłki z naszych magazynów.

Chcę anulować zamówienie, jak to zrobić?

Dopóki zamówienie nie zostanie opłacone – nie wysyłamy go. Dlatego nie ma problemu z anulowaniem zamówienia przed opłatą. Natomiast jeśli środki za zamówienie zostały już przelane, skontaktuj się z nami mailowo – hello@francosocks.com – ponieważ paczki są pakowane tuż po ich opłaceniu i przygotowywane do wysyłki. Jeśli nie poinformujesz nas o anulowaniu zamówienia, zostanie przekazane kurierowi.

Podałem zły adres, co robić?

Napisz do nas jak najszybciej lub zadzwoń, żebyśmy mogli zmienić adres dostawy, inaczej paczka zostanie wysłana pod błędny adres.

Mail: hello@francosocks.com

Wysyłacie skarpetki za granicę?

Jasne, wysyłamy skarpetki wszędzie, gdzie tylko działa poczta i kurierzy. :) Mieszkasz za granicą? W lewym górnym rogu wybierz lokalizację i śmiało zamawiaj skarpetki, gdzie tylko zechcesz!

Rozmyśliłem się. Jak dokonać zwrotu?

Skarpetki możesz zwrócić w ciągu 14 dni od ich otrzymania. Przyjmujemy zwroty skarpetek wyłącznie nieposiadających śladów użytkowania i umieszczonych w oryginalnym opakowaniu. Jeśli ze skarpetkami będzie wszystko w porządku, w ciągu 14 dni (zazwyczaj następuje to o wiele szybciej) zwrot pieniędzy za zamówienie trafi na Twoje konto. Uwaga! Nie pokrywamy kosztu przesyłki w naszą stronę!

Chcesz dokonać zwrotu? Wyślij paczkę na adres:

LEOFRANCO S.C. – ZWROT
ul. Klecińska 5b, lok. 11-12
54-413 Wrocław

Chcę dokonać nietypowego zamówienia, gdzie się zgłosić?

Planujesz złożyć zamówienie hurtowe lub prowadzisz sklep i interesuje Cię sprzedaż skarpetek w Twoim lokalu? Napisz do nas na maila: hello@francosocks.com

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów